Pentru Demnitate si Respect

10 motive pentru care merg in Piata Universitatii:

1. pentru Demnitate si Respect – pentru dreptul la viata!

2. pentru ca iubesc Romania si cred ca patriotismul nu este ceva desuet.

3. pentru bunicul meu care a luptat, a fost ranit si decorat, in razboiul pentru reintregirea nationala.

4. pentru eroii de ieri si pentru eroii de aziprofesoara Cristiana Anghel, Adrian Sobaru, locotenentul Alexandru Gheorghe si maestrul Emil Hossu, Dumnezeu sa il odihneasca!

5. pentru mine, familia mea, sotul si fiul meu de 17 ani.

6. pentru ca, la 16 ani am cerut libertate si am obtinut-o tot in strada!

7. pentru oamenii nevinovati care sufera abuzuri in aceasta tara, pentru cei carora le este frica, frig si foame si mai ales pentru cei care cred ca nu mai exista nicio speranta.

8. pentru ca am facut politica 18 ani degeaba, asistand neputincioasa la distrugerea Romaniei din interior.

9. pentru ca am fost aleasa consilier-general la Primaria Bucuresti in mandatul 2004-2008 si nu am putut sa fac absolut nimic pentru cei care m-au ales, reusind doar sa ies curata si cu capul sus din aceasta trista aventura.

10. pentru ca – bataia de joc, nesimtirea, hotia si distrugerea Romaniei din interior – trebuie sa inceteze!

Alina Moise

Acest articol a fost publicat în exemplul personal și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

